اخبار خارج از مرکز

برگزاری سلسله وبینارهاى سلول های بنیادی و پزشکى بازساختى

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، سلسله وبینارهاى سلول های بنیادی و پزشکى بازساختى به زودی برگزار خواهد شد.

در عصر کرونا که کسب و کارها مختل و حتی آموزش‌های ضروری از قبیل مدارس و دانشگاه‌ها تعطیل شده است، تکنولوژی «وبینار» جایگزین مناسبی برای آموزش از راه دور با حفظ فاصله فیزیکی خواهد بود.

دکتر کاوه بقایی دبیر علمی رویداد وبینارهای پزشکی بازساختی در این خصوص گفت: مجموعه محورهای این وبینار شامل سخنرانى هاى علمى اساتید مطرح بین المللی و همچنین متخصصین ایرانی مقیم خارج و داخل کشور در حوزه های مختلف پزشکی بازساختی شامل سلول درمانی، ژن درمانی و مهندسی بافت، فناورى و تجارى سازى، استارتاپ و کارآفرینى به همراه معرفى مراکز جامع سلول هاى بنیادى و پزشکى بازساختى خواهد بود. ایشان ابراز امیدواری کردند که مجموعه این وبینارها بتواند مخاطبین را با تازه های این علم اشنا کند و همچنین پلی برای ارتباطات موثر علمی میان ایران و سایر کشورهای پیشرفته در این حوزه ها باشد.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وب سایت ستاد سلول های بنیادیstemcell.isti.ir  و آدرس اینستاگرامی ستاد iran_stemcell_association علاوه بر مطلع شدن از برنامه وبینارها به صورت رایگان در این رویداد شرکت کنند. لازم به ذکر است که برنامه سخنرانی ها بصورت پیوسته بروزرسانی خواهند شد. همچنین شرکت در این رویدادها همراه با امتیاز باز آموزی خواهد بود.