۱. شرکت فناوری بن‌یاخته‌های رویان

شرکت فناوری بن یاخته های رویان از سال ١٣٨۴ ذخیره سازی سلول های بنیادی خون بندناف نوزادان تازه متولد شده را آغاز کرده و تا کنون موفق به ذخیره سازی بیش از ١٠٠ هزار نمونه شده است. این بانک با داشتن ٣٠ نمایندگی در استان های مختلف توانسته است، با استاندارد سازی فرآیند جمع آوری و فریز نمونه های خون بندناف و همچنین مراکز پیوند علاوه بر درمان بیماری های بدخیم و نجات جان انسان ها و افزایش چشمگیر امید به زندگی در کشور، از خروج ده ها هزار دلار ارز برای تامین سلول از سایر کشورها جلوگیری کند.

۲. شرکت سل‌تک فارمد

درحالیکه سلول درمانی امیدهای تازه ای را در جهت درمان بیماری های ناعلاج به همراه داشته است، شرکت سل تک فارمد بر پایه تحقیقات بالینی و سلولی در جهت توسعه و ترویج علم سلول درمانی به صورت تولید انبوه و در فاز صنعتی پیش قدم گردیده است. هدف کلی شرکت سل تک فارمد پیشبرد دسترسی به بالاترین کیفیت در حوزه سلول درمانی، کاهش درد و در نهایت ارائه کیفیت بهتر زندگی بیماران است. ماموریت این شرکت، ارتقاء نیازهای درمانی برآورده نشده از طریق داروهای جدید، ابزار و تکنولوژی با وعده درمان کاملتر از طریق سلول های بنیادی است.

۳. مپسا

شرکت مپسا با بهره گیری از دانش و تجربه متخصصین حوزه پزشکی بازساختی، توسعه مراکز پزشکی بازساختی در بخش خصوصی و دولتی را از طریق مشاوره، برنامه ریزی و اجرای پروژه های تحقیقاتی و همچنین مستندسازی مطالعات پیش بالینی و بالینی، حمایت و پشتیبانی می کند. این شرکت در راستای این هدف، با استفاده از به روزترین دستورالعملها جهت طراحی مطالعات پیش بالینی و کارآزمایی های بالینی با بالاترین کیفیت ممکن شما را تا بازاریابی محصول نهایی همراهی می نماید.

۴. رویان توکاژن

شرکت رویان توکاژن با تکیه بر بیش از یک دهه تخصص و تجربه اعضا هیئت علمی پژوهشگاه رویان و دانشگاه علوم پزشکی ایران در حوزه های ژنتیک بالینی و زیست شناسی سلولی-مولکولی در سال ۱۳۹۲ بنیان گذاری شده است. رویان توکاژن از جمله شرکت های وابسته به پژوهشگاه رویان بوده و با هدف خدمت به جامعه علمی کشور در حوزه های پزشکی مبتنی بر فرد، ژنتیک، ژنومیک، بیوانفورماتیک، تولید داده های اومیکس، بیوتکنولوژی و زیست شناسی سلولی-مولکولی فعالیت می کند.

۵ . آتی تک فارمد

انجام کلیه امور مربوط به تحقیق و توسعه، آموزش و پژوهش، انتقال دانش فنی، مشاوره و خدمات در زمینه تولید، فروش و واردات و صادرات فناوری و محصولات مهندسی بافت، محصولات و خدمات ژن درمانی، محصولات و خدمات سلول های بنیادی، مواد ،خدمات و فرآورده های سلولی، ملکولی و نوترکیب، فراورده های مربوط به کشت سلول و تجهیزات پزشکی، پس از اخذ مجوزهای لازم صورت میگیرد. در حوزه های مذکور امور مربوط به تولید، بسته بندی، خرید، فروش، پخش، انبارش، ارایه خدمات، بازاریابی و انجام امور گمرکی مربوط به موضوع فعالیت شرکت در صورت نیاز و ضرورت قانونی، بطور مستقیم یا از طریق اشخاص ثالث مجاز غیرهرمی غیر شبکه ای پس از اخذ مجوزهای لازم صورت میگیرد. انجام امور مربوط به اخذ و اعطای نمایندگی شرکتهای تولید، فروش، صادرات و واردات فناوری و محصولات مذکور بطور مستقیم یا از طریق اشخاص ثالث مجاز غیرهرمی غیر شبکه ای پس از شرکت در مناقصات و مزایدات ملی و بین المللی صورت میگیرد.

۶. ژن آسا

ایجاد خطوط سلولی و فرآیند تولید داروهای پروتئین نوترکیب و فرآورده های دارویی بایوسیمیلار و فرآورده های بیولوژیک جهت انواع کاربردهای درمانی، صنعتی و تحقیقاتی

۷. صندوق سرمایه گذاری لوتوس رویان

هدف از تشکیل صندوق، جمع‌آوری سرمایه از سرمایه‌گذاران و تشکیل سبدی از دارایی‌ها و مدیریت این سبد است؛ با توجه به پذیرش ریسک موردقبول، تلاش می‌شود، بیشترین بازدهی ممکن نصیب سرمایه‌گذاران گردد. انباشته‌شدن سرمایه در صندوق، مزیت‌های متعددی نسبت به سرمایه‌گذاری انفرادی سرمایه‌گذاران دارد: اولاً هزینه بکارگیری نیروهای متخصص، گردآوری و تحلیل اطلاعات و گزینش سبد بهینه اوراق بهادار بین همه سرمایه‌گذاران تقسیم می‌شود و سرانه هزینه هر سرمایه‌گذ‌ار کاهش می‌یابد. ثانیاً، صندوق از جانب سرمایه‌گذاران، کلیه حقوق اجرایی مربوط به صندوق از قبیل دریافت سود سهام و کوپن اوراق بهادار را انجام می‌دهد و در نتیجه سرانه هزینه هر سرمایه‌گذ‌ار برای انجام سرمایه‌گذاری کاهش می‌یابد. ثالثا،ً امکان سرمایه‌گذاری مناسب و متنوع‌تر دارایی‌ها فراهم شده و در نتیجه ریسک سرمایه‌گذ‌اری کاهش می‌یابد.

۸. صندوق سرمایه گذاری جسورانه رویش لوتوس

هدف از تشکیل صندوق، جمع آوری سرمایه از سرمایه گذاران و سرمایه گذاری در سهام شرکت های در شرف تاسیس و یا نوپای دارای پتانسیل رشد زیاد و سریع با هدف کسب بیشترین بازده اقتصادی ممکن در برابر پذیرش ریسک بالا است. علاوه بر کسب بازدهی از سرمایه گذاری بلندمدت در این زمینه، کمک به رشد اقتصادی، کارآفرینی، ایجاد اشتغال و توسعه فن آوری از دیگر اهداف صندوق به حساب می آیند. در راستای اهداف یاد شده،صندوق منابع مالی را جمع آوری نموده و در اوراق مالکیت اشخاص حقوقی با موضوع فعالیت در زمینه های طرح های تحقیق و توسعه،پروژه های فکری و نوآورانه، اختراعات و علائم تجاری به منظور به بهره برداری رساندن و تجاری سازی محصولات شرکت های یادشده سرمایه گذاری می نماید. سرمایه صندوق می تواند به صورت خرد و یا مدیریتی انجام پذیرد. سرمایه گذاری در این صندوق با ریسک بسیار زیادی همراه است که ناشی از ماهیت اینگونه سرمایه گذاری است. البته تمهیدات لازم به عمل آمده است تا سرمایه گذاری های این صندوق سودآور باشد ولیکن هیچ تضمینی در خصوص سود یا اصل سرمایه وجود ندارد. ممکن است در اثر کاهش ارزش خالص دارایی های صندوق،سرمایه گذار در موقع فروش واحدهای سرمایه گذاری خود، مبلغی دریافت کند که از مبلغ پرداختی وی هنگام پذیره نویسی و یا خرید واحدهای سرمایه گذاری بسیار کمتر باشد.